Som medlem af Farmakonomforeningen kan du oprette dit eget netværk. Vi hjælper dig med opstarten og med at reklamere for netværket.
Synes du medicingennemgang er top spændende? Er du elev og vil gerne sparre med andre elever? Eller vil du gerne udvikle dine kompetencer som uddannelsesansvarlig sammen med andre uddannelsesansvarlige? Eller synes du måske det kunne være spændende at lave et netværk med fokus på noget helt andet?
Der er stort set ingen begrænsninger, hvad et tema for et netværk kan være. Farmakonomforeningen starter løbende en række nye netværk op, men du kan til hver en tid kontakte os, hvis du gerne vil starte et nyt netværk op, der fokuserer på lige netop din interesse. Vi hjælper dig med opstarten og med at reklamere for netværket.
Når du har søgt om at starte et netværk, vil du blive kontaktet af en konsulent fra foreningens sekretariat, som vil hjælpe dig med at starte det.
Hvis du gerne vil oprette et netværk, så bliver du tovholder på netværket. Det vil sige, at du hjælper foreningens sekretariat med;
- få beskrevet netværksfokusset rigtig godt, så vi kan få en masse gode medlemmer til at melde sig til.
- beslutte de 4 første mødetidspunkter.
Herefter bliver dit netværket oprettet på hjemmesiden, hvor andre medlemmer kan søge om at blive medlem, og vi sørger for at reklamere for dit netværk i vores nyhedsbreve mm.
En konsulent fra sekretariatet deltager i jeres første netværksmøde, her hjælper konsulenten med at starte netværket, lave en netværkskontrakt og vælge temaer for jeres resterende møder. Herefter har I selv ansvaret for at drive netværket videre, ligesom de andre netværk i foreningen.
Søg om at oprette et netværk
Det er nemt at oprette et netværk. Udfyld ansøgningsformularen nedenfor, og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
SØG OM AT OPRETTE DIT EGET NETVÆRK
Rammen for netværk i Farmakonomforeningen
Netværk i Farmakonomforeningen foregår som udgangspunkt virtuelt
Netværket mødes fire gange online i 1,5 times tid hver gang. Mødedatoerne planlægges inden netværket går i gang.
Man får opstartshjælp fra foreningens sekretariat og hjælp til at reklamere for netværket.
Det første møde foregår typisk en hverdag ml. kl. 8-9.30. På dette møde lærer I hinanden at kende, starter netværket op og planlægger temaerne for de kommende 3 møder.
En konsulent fra sekretariatet deltager i jeres første netværksmøde, hvor I får hjælp til at starte netværket, lave en netværkskontrakt og vælge temaer for jeres møder. Herefter har I selv ansvaret for at drive netværket videre.
Spørgsmål?
Mette Lisbeth Johansen
Chefkonsulent - Organisation og Medlemsrelationer
Dir.tlf: 2393 4388